Äntligen! :)

Har äntligen fått veta att Catrin har fått schema. Tyckte de var konstigt om hon inte skulle få, när flera andra fick. De absolut bästa är att hon kommer jobba med mitt lag fr.o.m. 27/4!! :-D

Jag tycker att våra nya lagmedlemmar borde få vara med på lagfesten den 19/4, men de skulle nog inte tant-ligan tillåta. De är som konservburkar hela högen. :p Men de spelar ingen roll, för jag ska inte heller va med på lagfesten. Uppbokad på annat då. :)

Idag har jag varit o besökt brorsan på hans nya jobb. Skulle dit igår, men hörde att de typ var kaos där, så tyckte inte de var nån idé. Var massor med folk där idag oxå, fanns inte ens parkering, så vi fick parkera vid Onoff. :p

Nu är de dags för att göra sig klar för jobb, har städfredag... usch. Men nästa gång jag har städfredag är Sandra med, de här är ju sista med gamla laget. Så jag ska värva Sandra till "min" maskin o tvinga henne städa taket på fsm'en. ;-p

Ha en bra kväll!

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0