Beachparty

Vad duktig jag är då... Råkade försova mig idag. :) La mig strax före nio o hade ställt larmet på 13. När jag vaknade av det ställde jag fram det till 13.30. Tyckte jag var ganska vaken då, så svarade på ett sms till Sofie, o skulle även svara på ett sms från Catrin, men råkade tydligen somna igen med mobilen i handen. Vaknade igen 14.30! Haha... Kanske dumt av mig att tro att jag skulle va pigg efter 4 h, men ville ju inte sova bort hela dan. Har ju massor att göra innan jag ska tillbaka till jobbet kl 18.

Imorgon är de fest. En liten lagom fest, vi blir 10 st inkl mig själv. Vill inte ha nån stor stökig fest nu när jag har kattungarna, o dessutom blir det alldeles för varmt i lägenheten då. Alla som varit här vet ju hur varmt de kan bli. Kanske borde ha beach-party istället, lägga ut sand på golvet o dricka paraply-drinkar. ;-)


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Anna
2008-04-25 @ 19:11:14

jag skulle lätt komma om ni hade beachparty ;)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0