Disk-ho

Snart tänkte jag ha ungdomsdisco här. Ungarna leker ju för fullt i köket, så de håller på att värma upp. Själv tänkte jag leta upp en bra skiva o sen ta hand om disken. Roligare att diska när man har bra musik. :)

Är de nån som har nått bra filmtips på bio/dvd?

Av de som finns på dvd tycker jag bl a att Desperate Hours, Disturbia, Deja Vu, 1408 och Bristande bevis är bra.
Av biofilmer så var Vantage Point bra. Har sett en till bra oxå, men kommer inte ihåg vad den heter. :p

Tänk vad lättroad man kan va när man är liten. En av Gizmos favoritsaker att leka med är den där grejen man tar bort när man öppnar mjölkpaket. Han kan leka länge med såna. Men små barn roar sig lätt. ;-)

Nej, nu är de dags för "diskho", ha en bra kväll!

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Anonym
2008-04-10 @ 07:52:37 URL: http://anst86.blogg.se

jag såg 27dresses, den var sådär, underhållande, men man vet som slutet.. The heartbreak kid såg jag igår, sådär den med :P Men se Into the wild, No country for old men! :) Btw, har du missat sex and the city??? tokfia! ;)

Postat av: Catrin
2008-04-16 @ 00:13:54

Inside man är bra =) Experimentet (Das experiment), Touching the void tjatar jag alltid om så jag nämner den nu också! Office Space SKA man ha sett! Snatch, Final Call, Hot Fuzz, Guds stad, Battle royale, The last king of scotland, De misstänkta...


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0