Nöjd

Har hänt massor sen sist, men orkar inte räkna upp allt. Den här j-vla sidan har ju varit nerlagd eller nått i flera dar när jag tänkt skriva, o när den väl började fungera igen så var både min fantasi o tid borta. :p

Har iaf varit på hockey två gånger, de var riktigt kul! Synd bara att de inte blev fler matcher, men de kämpade ju bra iaf o HV är ju de bättre laget. Huvudsaken var ju att de slog ut Modo :-p

Idag fick vi veta våra nya lag på jobbet. De håller ju på att ändra om massor... bl a så ska vi anställa 40 nya!! De börjar lite då o då, 6 st började den här veckan. De såg ju lite förvirrade ut, men de gjorde säkert jag oxå när jag började där för 100 år sen. ;-)
Iaf så är jag supernöjd med mitt lag! Är bara två grejer jag skulle vilja ändra. Skulle vilja ha bort K och S, o byta mot Mira och Pelle. Ni som känner mig vet vilka jag menar. ;-) De två är roliga att jobba med, så skulle inte varit fel att ha dom i samma lag. Men man kan ju inte få allt. Har iaf fått både Sandra, Sofie, Lina OCH Elin!!! :-) Tänk att de för en gångs skull ska jobba några yngre tjejer i mitt lag oxå. De var verkligen på tiden, så de inte bara är jag o tant-ligan.

Nu ska jag kolla vart vildarna tog vägen. De har flugit omkring här, hoppat, klättrat, brottats o gjort typ allt. Men nu blev de tillfälligt lugnt. Så hoppas de sover. Man vet ju aldrig med kattungar. De är som med småbarn. Att de blir tyst behöver ju inte betyda att de sover, kan ju va att de hittat på nått bus som de inte får göra. ;-)

Ha en bra helg!


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Hasse & Veronica
2008-04-05 @ 10:42:23 URL: http://draken77.blogg.se

Hej hej. Vad händer i helgen för er då?? Hoppas ni får de trevligt iaf :) Hasse ska iväg med arbetskamrater och jag ska till en kompis och ta ett glas vin. Kram på er


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0