Rolig lek

Senaste 50 min har jag gjort allt för att trötta ut Gizmo, men de går inte! Hur mkt energi kan de finnas i en kattunge egentligen? Han är ju helt galen, försöker hela tiden dra igång Nova för att brottas o jaga varann mm.
Till slut tog jag in honom i sovrummet tillsammans med ett snöre som han älskar. Så nu har han fått jaga det där snöret upp o ner från sängen o sprungit på duntäckena för att bli trött. Efter 40 min verkade han nästan lugn, så då gick vi ut i köket.
Men de tog kanske bara 5 min, sen satte han sig utanför sovrumsdörren o skrek, jag släppte in honom där o då vände han sig om o kollade på mig o jamade. Han ville leka mer! :)
Så 10-15 min till sprang han där som en galning. Nu är han bara "vanligt" busig, så han o Nova leker i vardagsrummet. Han drar snöret i munnen o hon springer efter. Gulligt. :)

Jag är iaf trött, så ska snart natta o hoppas även att vilddjuren vill det snart. ;-)

Natti!

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0