Stackars Nova

Tycker så synd om Nova när hon har tratten på sig, hon ser verkligen deppig ut... :( Nu börjar hon ju bli piggare oxå, så hon vill busa lite, men inte så lätt med en stor krage runt den lilla halsen.
Idag fick hon iaf vara utan tratt i ca 2 timmar. Jag vaktade henne hela tiden. När jag hade tagit av tratten så blev hon jätteglad! :-D Hon ville både busa o tvätta pälsen, så hon visste inte vad hon skulle börja med. Lilla sötnosen... :) Hon tvättade pälsen över en halvtimme innan hon var nöjd. Sen busade hon lite o sen somnade hon av utmattning. ;-)

Har städat, så nu är de fint här hemma. Sitter o väntar på mamma o min faster, dom ska komma o titta på kattungarna.

Trevlig helg allihop!

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0