Tråk-dag

Tänkte skriva här om hur kul jag ska ha ikväll. Vaknade o var på toppenhumör. Åt lite frukost, busade med kattungarna o sen började jag städa. De var t.o.m. kul att städa, hade sånt flyt, o man blir mkt piggare när solen skiner in medans man städar. Hade bra musik o var riktigt nöjd med allt.

Men... sen fick jag veta att de inte blir nått av den planerade utgången ikväll, så nu har jag ingenting att göra istället. Från att ha varit på festhumör till ingenting... slutar väl med att jag får koka nudlar som festmåltid o sen kolla på bingolotta :p

Lars ska ju till sthlm imorgon, så han måste lägga sig kanske vid 20-tiden, han ska upp senast 3.

Tack Elin för förslaget att komma till din kompis, men jag har ju blivit en fegis, så jag vet inte om jag har nån lust att gå dit själv. Oj, de lät fel. ;-p Menar inte att jag är rädd för att va hos din kompis, utan för att gå till Södermalm ensam i mörkret sent en lördag kväll.

Nu ska jag tråka vidare nån annanstans. Ska väl spela beta o sänka rankingen eller nått annat skoj.

Hoppas ni andra har en roligare helg än mig, o om ni har nån sek över så muntra gärna upp mig på msn, sms eller kommentar här...

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2008-04-06 @ 11:56:39

typiskt att jag inte läste det här inlägget igår, har en massa roliga länkar jag kunde ha skickat, från youtube ;) hoppas din lördagkväll blev kul ändå :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0