Trött matte

Ikväll har jag jobbat. De gick bra, men var extremt nära att somna i kodninsrummet. Visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen, var äckligt trött, kändes som jag sov med öppna ögon typ... :p Vill inte ens veta hur mkt fel jag gjorde då. Som tur var så fick vi rast lite tidigare, annars hade de aldrig gått! ;-)

Tackade nej till att jobba extra inatt, är ju bra med extrapengar, men känns ändå skönt att va hemma. Måste ju ha lite koll på vildarna oxå. Iaf tills på ons, sen har de iaf gått en vecka. :)
Har bytt bort natten imorgon oxå, Sofie ska jobba den åt mig o jag jobbar natten åt henne på ons. Hoppas bytet blir godkänt, men det borde de bli.

Nej, nu är de dags för busstund, ska se om jag kan trötta ut dom så jag kan sova sen. Om de håller sig i vardagsrummet, så kan jag iaf ha koll så de inte brottas.

443012-15

Busiga Gizmo, älskar att busa med allt, t.om. klockor :)

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0