Veterinär

Pratade med veterinären i morse. Hon sa att Nova ska ha tratten några dar till, tills de minst gått en vecka (alltså imorgon) eftersom då hoppar hon o klättrar inte lika mkt. Om hon varit vuxen hade hon säkert kunnat ta av den nu. Men hon sa även att vi kan ta av den ibland, bara man har koll på henne, så de gör vi ju. Hon blir så glad då, vill både busa o tvätta sig samtidigt. Hon är så söt. :)
De ska ta 10 dar för såret att läka helt, men från sjunde dagen så är de oxå ganska läkt, så fr.o.m imorgon ska hon bara ha tratten när vi inte är hemma, sover osv.

Nu är de dags att börja göra sig klar för jobbet. Men är egentligen klar, ska bara byta kläder o äta lite. Men ska äta samma som igår, så bara att värma i micron. Duschat o sånt har jag gjort redan, så borde gå fort att göra sig klar.
Vi har ju vårt sista lagmöte med det nuvarande laget idag, ska ju bli "spännande" att höra på allt gnäll från en viss missnöjd person. Ni som jobbar på samma ställe som mig vet vem jag menar. ;-p

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0