Facebook

Nu har jag SEMESTER!!! Fick de imorse, riktigt skönt. :) Ska väl försöka få någorlunda normal dygnsrytm, bra att vända lite på dygnet inför Göteborgs-resan.

Nu har jag nästan blivit duktig på att fixa bilder till nätet, har fyra album på facebook nu, tror jag bara hade ett album där i förrgår. Men har så många bilder att gå igenom, så tar 100 år att fixa. Dessutom har jag för dålig fantasi för att skriva nått kul till dom, men har lagt upp dom iaf. :p

Ska fixa lite bilder hit oxå, nu när jag äntligen har kommit igång. Men de får bli senare, troligtvis inte idag. Har suttit alldeles för länge vid datorn nu. Ska diska o sen blir de kanske film.

Firade semestern idag med kinamat på Saigon + en öl! Gott. :p

Fick höra en tråkig sak idag, en jobbarkompis har dött... :( De känns hemskt, stackars honom... ;-(

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0