Festbilder

Såg att Soffan lagt ut bilder från sin fest i lördags, så lika bra att jag oxå bidrar med några bilder. :)


1. Kvällens kock, Sek. Han gjorde lika god mat som sist han bjöd oss :)
2. Catrin var kvällens bagare
3. Hon hade som vanligt gjort god kladdkaka :)
4. Soffan hade inte så mkt möbler, så en del fick sitta på golvet. 
5. Sandra o Catten lottar lagen innan vi ska spela spel
6. Jag hade svårt att välja dryck, så drack lite av varje
7. Tärningen var spårlöst försvunnen, så vi gjorde en egen ;-p




1. Sek och Erik var i ett lag
2. Sandra, Sofie och Linus var i ett lag, jag var med Catten :) (det vinnande laget!!)
3. Kiosken o Sek såg ut att ha de mysigt ;-p
4. Sandra försöker visa ett ord utan att göra ljud, har för mig att de var "skina"?
5. Även Rickard kom dit till slut, men han var inte med på Party & co
6. Erik, Lina och Sek
7. Tur att iaf en kollar in i kameran :p
8. Lina
9. Linus
10, Spelade vårt roliga party-kortspel sen. Här dricker alla eftersom de var vattenfallet. :)


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0