Hemma igen

Nu är jag hemma efter Göteborgs-resan. Kom hem natten mot igår, men hann inte skriva nått här, var typ inte hemma på hela dagen. :p

Igår tog jag sovmorgon o när jag vaknade var de bara att duscha o göra sig klar, sen var de dags för barnkalas i Jättendal. Oliver fyllde 3 år för några dar sen, så de var han som skulle firas. :)
Kalaset var trevligt, vi fikade, satt o pratade o var ute o lekte.

Sen vid 17 så var de bara att åka hemåt till nästa fest. Då var de fest hos Sofie. Som tur är bor hon ju bara 3 hus ifrån mig, så de gick fort att gå dit. :)
Festen började med att Sek bjöd på mat, de var gott! :) Sen spelade vi spel, drack lite o satt o pratade.
Vi blev några till slut, tror vi blev 10 st efter att Erik, Kiosken och Rickard kommit dit.

Jag var ganska trött, så tog de lugnt. Drack 3 öl + en drink. Sen när dom andra skulle till krogen vid 1-tiden så gick jag hem. Somnade ganska snabbt i soffan, så gick o la mig vid 1.30. Sov till 11!
Fast Gizmo o Nova väckte mig några ggr tidigt imorse, dom var hungriga o gav sig inte. Så de var bara att släpa sig ur sängen o ge dom lite frukost. ;-)
Trots att jag sov så länge så är jag ändå trött!

Idag ska jag mest bara ta de lugnt, gå en sväng på Selånger marknad, packa upp efter resan o bara ta de lugnt. :) Har ju semester i över en vecka till. :)

Ska skriva lite om resan sen o förhoppningsvis lägga in lite bilder. :)

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0