Lååång sovmorgon

De går inte så bra för mig att vända på dygnet tror jag. :)
Blev ju trött en vettig tid o somnade i soffan redan vid halv tolv. Men orkade inte borsta tänderna, stänga av datorn o sånt förrän efter 1 nångång. Gick o la mig då o somnade typ på en gång.
Tänkte att eftersom klockan inte var så mkt så skulle jag säkert vakna en vettig tid utan att ställa nått larm. Men de gjorde jag inte! Vaknade inte förrän kl 11.30, de var inte planerat. Fattar inte hur jag kunde sova så mkt, nu kommer jag ju va pigg hela natten. :p

Ska försöka göra nått vettigt nu, gå ut o gå en sväng eller nått. Har inget planerat på hela dan, skönt :)

Ska försöka fixa in lite bilder här sen, om jag inte hittar på nått annat kul att göra. :p


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0