Semester

Bloggen strular en del, men nu lyckas jag iaf komma in på sidan. Orkar inte skriva så mkt om allt skulle försvinna. :p

Hade tänkt lägga in bilder från Göteborgsresan, men har inte orkat göra de än. Senare ikväll kanske. ;-)
De var iaf en riktigt trevlig vecka med trevligt sällskap (kusin Anna & hennes sambo Marcus). Vi bodde centralt o bra. Shoppade, åt gott, gjorde utflykter, var på Liseberg, gjorde utflykt till Marstrand mm. En toppenvecka! :)

Här kommer en kort sammanfattning av resan:

Godast mat: Grillspettet jag åt första kvällen
Godast dryck: Sommardrinken i baren på hotellet. Supergod!!!
Roligast: BALDER!!!! (Sveriges roligaste berg-och dalbana)
Blötast: Lars efter Flume Ride
Längsta skrattet: Från oss alla när vi såg Lars efter Flum Ride, kunde inte gå rakt för att jag skrattade så mkt :)
Bästa vinsten 1: Tre av oss fyra vann stjärnvinsten på chokladhjulen, 2 kg choklad var!!
Bästa vinsten 2: Jag vann veckans kortspelsturnering :)
Besvikelse: Allt var bra, men blev besviken på den indiska maten på Mother India, Tandoori i S-vall är MKT godare! :)
Tröttast 1: Alla fyra efter 10 h på Liseberg (inkl 20 min promenad dit o 20 min tillbaka)
Tröttast 2: Anna som sov nästan hela vägen hem mellan Gbg och S-vall. :p
Blåsigast: Promenaden runt på Marstrand, på halva ön stormade de massor
Mysigast: Vårt hotell, Scandic Crown, var mysigt och hade ett jättebra läge, bara 10 min från Nordstan.

Nu är de dags för film, får se om jag orkar fixa bilderna senare. :)



Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0