80 saker du kanske inte visste...

Nu när jag ändå antagit en utmaning, så är de väl lika bra att jag nappar på nästa utmaning oxå. :p

80 saker du kanske inte visste om mig ;

1. Fullständigt namn ? Eva Erika Christin
2. Exakt ålder ? 28
3. Bor exakt ? Östermalm, Sundsvall
4. Bor tillsammans med ? Lars och våra två kattungar, Gizmo och Nova
5. Husdjur ? Japp, Gizmonova. Räknar även Cizzi o Bella lite som mina fortfarande :)
6. Färg på ditt hus ? Ljusgrått
7. När är du född ? 800127
8. Klass ? 100 år sen jag gick i skolan, läste iaf ekonomi på Hedbergska
9. Vilket år tar/tog du studenten ? 100 år sen, alltså -99
10. Något jobb ? Japp, och idag är första dan efter semestern...
11. När klev du upp idag? Klockan 9 när Gizmo var hungrig.
12. När ska du sova ikväll ? Vet inte, när jag blir trött antar jag :p
13. Duschat idag ? Ja, gjorde de för ett litet tag sen
14. Kramat någon idag ? Japp
15. Pussat någon idag ? Ja, de oxå :)
16. Vad har du ätit ? Åt tacos igår, idag har jag inte ätit nått än.
17. Dagens klädsel ? Just nu har jag mörka shorts och en vit t-shirt
18. Dagens smink ? Inget än så länge, nyss duschat ju :p
19. Dagens frisyr ? Hästsvans antar jag, tills jag ska till jobbet
20. Dagens sötnos? Gizmo som väckte mig genom att leka med mitt hår o stå o trampa på mig
21. Dagens roligaste ? Inte hänt nått kul än
22. Har du många vänner ? Ja, de tycker jag
23. Hur många har du kysst ? Håller inte räkningen
24. Vem kramade du senast ? Nova när hon satt i min famn
25. Hur många har varit otrogna med dig ? Ingen som jag vet om
26. Har du varit otrogen någon gång? Nepp, aldrig nånsin.
27. Har du pojk-/flickvän ? Ja, det har jag
28. Vem pratade du med i telefon senast ? Pratade med mamma igår
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det ? Elin, hon skrev om lördagen och om chinabox. :o)

SENASTE ;
30. Personen du tänkte på ? Robin (min lillebrorsa)
31. Gången du spydde ? Länge sen, kommer inte ihåg när
32. Gången du grät ? Nån vecka sen kanske, har förträngt. :p
33. Pizzan du åt ? Tror de var en fryspizza med mozarella för nån vecka sen.
34. Gången du var i göteborg ? Kom hem därifrån för 9 dar sen :)
35. Gången du var i stockholm ? Början av sommaren
36. Gången du var full? Drack i lördags, men blev inte speciellt full. Riktigt full var jag nog senast på kryssningen med jobbet. ;-p
37. Gången du var hög ? Aldrig tagit droger
38. Personen som såg dig gråta ? Lars antar jag

ANTINGEN ELLER ;
39. Svart eller vitt ? Svart .
40. Hund eller katt ? Katt såklart!
41. Ut och festa eller hemma och mysa? Gillar båda ;-)
42. Tv-spel eller datorspel ? Datorspel
43. Singel eller upptagen ? Upptagen
44. Lunarstorm, helgon eller playahead ? De var 100 år sen, varit med på Lunar, Nightlife förut. Nu är de facebook som gäller. :p
45. Ragga eller bli uppraggad ? Uppraggad
46. Big brother eller paradise hotel ? Big brother
47. Choklad eller lakrits ? Choklad!
48. Göteborg eller stockholm ? Göteborg är MKT mysigare!
49. Högerhänt eller vänsterhänt ? Höger
50. Coca cola eller fanta ? Cola Zero
51. Pizza eller kebab ? Pizza
52. Randigt eller prickigt ? Randigt
53. Älska eller älskas ? Gärna båda. ;-)
54. Leva eller dö ? Leva

ANTAL ;
55. Personer du inte kan vara utan ? Familjen och kompisarna
56. Personer du hatar ? Ogillar en del, men sällan jag hatar nån
57. Personer som sagt jag älskar dig ? Några st, vet inte exakt
58. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period ? En, brukar inte hoppa mellan massa killar samma dygn. :p
59. Glassar du ätit på en dag? Max 2 tror jag
60. Festivaler du varit på/ska på detta året ? Ingen, bara Gatufesten o den räknas inte
61. Gånger du haft minnesluckor ? Kommer inte ihåg :p
62. Piercingar har du ? Har bara hål i öronen
63. Personer du saknar just nu ? Ingen för tillfället, bor ju i samma stad som familj o kompisar, så kan träffa dom ganska ofta. Mormor skulle jag vilja träffa, hann inte sist hon var här.

VEM ;
64. Vill du kyssa nu? Lars
65. Ska du träffa imorgon ? Ska jobba mördarpasset, så blir väl typ bara jobbarkompisarna
66. Sjöng du senast för ? Sjunger bara när jag är ensam.
67. Var du senast på semester med? Var med Lars, Anna och Marcus en vecka i Göteborg.
68. Hade du senast en msnkonversation med ? Min kompis Mia
69. Spelade du tv-spel med senast ? Måste ha varit guitar hero hos brorsan o Veronica.
70. Vill du ta med på en romantisk resa nu ? Svårt att gissa va? ;-)
71. Vill du kasta en sten i huvudet på ? Alla djurplågare :(
72. Förtjänar att dö ? Djurplågare, våldtäktsmän och pedofiler
73. Vill du sova brevid inatt ? Samma som natten som var ;-)

VAD ;
74.
Gör dig glad ? Glada människor, roliga överraskningar, komplimanger
75. Gör dig ledsen ? Finns en del som jag inte vill skriva här, men förutom de är de när man hör att nån gjort nått dumt mot djur eller barn bl a. 
76. Önskar du dig i födelsedagspresent ? De är många månader dit, julen kommer före. :p
77. Tycker du om dina betyg ? Jag är nöjd, några mvg, ganska många vg och en del g.
78. Är din favoritmat ? Kinamat, tandoori house, grillat.
79. Ångrar du mest i ditt liv ? Ångrat en del grejer, men inget jag kan komma på just nu
80. Är det bästa som har hänt dig ? Min familj, mina kompisar och mina katter

Nu utmanar jag Anna, Sofie och Catrin! :)       



Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Neeely
2008-08-25 @ 14:32:46 URL: http://neeely.blogg.se/

Då vet man :P

Postat av: anna
2008-08-25 @ 15:31:13 URL: http://anst86.blogg.se/

men eva, orka! det var typ en miljarders frågor. om det var mig du utmanade alltså :p


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0