Vad ska det här föreställa? :)

Ikväll har jag varit hos brorsan o Veronica, de var lika trevligt som vanligt. :)
Började med att spela Guitar Hero, gick ganska bra, förutom några slarvfel från mig. Tror nästan jag vill testa en svårare nivå nästa gång. ;-p
Sen såg vi film, tror den heter Juno. Den var ok, men jag trodde den skulle vara bättre.

Nu är de två busfrön här som inte tycker att matte ska blogga, så har fått lite problem att skriva. :p Ska ge dom mat o sen busa lite så dom blir trötta. Jag är trött iaf, så kommer nog lägga mig ovanligt tidigt idag. =)

Förresten, vad är de här för djur? Nån som vet? Nån som känner sig sugen på att ha en sån att mysa med i sängen? ;-p




Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Anonym
2008-08-03 @ 12:20:41

Det är en tvättbjörn


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0