Äntligen klar!

Nu är jag äntligen klar med julbaket, tänker inte baka nått mer. Nu har jag ju lite att ge bort o lite att bjuda på när de kommer folk. Har ju så liten frys, så kan inte baka några stora mängder ändå, de ryms ju inte. :p



De blev iaf lussehundar, knäckflarn, julgodis o två sorters kakor till.
Funderar lite på att ta med något till jobbet imorgon o bjuda på. =) Men är så svårt att veta hur mkt man ska ta med. Märkte ju när Sofie bjöd på kaka att de var många "oinbjudna" som ville smaka oxå. :p Om man ska bjuda alla så skulle nog inte allt jag bakat räcka till. Vi är ju så många. :p Så blir väl bara till någon/några enstaka eller till inga alls. ;-p



Nu ska jag se på Prison Break o vila min hand lite. Har haft så ont i den hela dan, o blev ju inte precis bättre efter några timmars bakande o diskande... :-/
Hoppas den är bättre imorgon, annars blir de inte skoj att jobba.

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: sofie
2008-12-16 @ 02:25:37 URL: http://sofiiie.blogg.se/

åh! jag tycker du ska ta med till jobbet..! eller iaf till määj!hehe ;)

Postat av: anna
2008-12-16 @ 18:20:36 URL: http://anst86.blogg.se/

spara några knäckflarn åt oss ;)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0