Extrajobb

Idag har jag varit med mamma i massa affärer. Hon vill ha en ny lampa i vardagsrummet. Hittade några snygga, så imorgon ska hon o pappa välja vilken av dom de blir. :)
Jag hittade en ödla i trä på Mio möbler. Tänkte köpa den, men hon i kassan var så otrevlig så vi sket i det. :p

Efter shoppingturen så blev vi bjudna på middag hos föräldrarna, helt perfekt. Hade ingen fantasi för att komma på vad vi skulle äta, o nu slapp vi ju laga mat oxå. :)

Dags för lite kloklippning nu, sen ska jag lägga mig o vila ett tag. Försöka iaf. :) Dom ringde från jobbet för några timmar sen, ska jobba extra inatt. Inte helt fel med lite extra pengar. ;-)


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2008-12-30 @ 09:07:52 URL: http://anst86.blogg.se/

va?? har ni planer på att en köpa ödla?? fy! ;p

Postat av: Eva
2008-12-31 @ 00:02:19 URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Men Anna, va slarvigt du läser. :p En ödla i TRÄ!! Tänker inte skaffa en riktig. :p


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0