Födelsedagspresent till 7-åring

Egentligen har jag inte tid att sitta här, men tänkte försöka hinna skriva några rader ändå. :p

Ska iväg på födelsedagskalas strax. Victor fyller 7 år på julafton, men han ska firas idag. Vi visste inte riktigt vad vi skulle köpa, men hittade den här saken igår. Hoppas den passar, han gillar ju dinousarier. :)



De var inte de lättaste att slå in paketet. Hade ju två fyrbeningar som tyckte de var jättekul o tyckte att allt var en lek. Först skulle dom absolut leka med papperet, så spännande när de prasslar ju. ;-) Sen när jag skulle ta på snöret så blev dom helt tokiga. Hela tiden var de nån katt som drog i nån ände av snöret.

Då vet man vad man har att vänta sig dom kommande dagarna då. Fast insåg att jag ska stänga in mig själv eller stänga in dom när jag slår in julklappar, annars kommer de ta 100 år....minst! :p

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0