Guitar Hero och julbord

Igår var jag hos Pernilla på födelsedagsmiddag. :) De var roligt, trevlig sällskap o god mat. Skulle egentligen jobbat 16-23, men hade lyckats byta pass. Så jag hade betalt för att va där. :p Kändes bra då, men känns nog inte lika kul att istället jobba gratis dan före julafton. ;-p
Efter maten blev de massa prat o guitar hero. De är så kul att spela! Jag vill ha ett sånt, men har nog inte råd i år iaf. :p

Tog inte så många kort, men några enstaka blev de iaf. :) Födelsedagsbarnet på sista bilden. :-D

    

Nu måste jag skynda mig att göra mig klar. Jag o Sofie blir hämtade av Wikman om en timme. :)
Dags för julbord med jobbet, o sen blir de fest!

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2008-12-06 @ 16:38:32 URL: http://anst86.blogg.se/

åh vad gott med julbord, det vill jag också hinna med innan jul! hoppas ni får trevligt och att maten är god! :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0