Julfint

Idag har jag o mamma varit i Birsta o shoppat. :) Jag valde bl a ut gardiner som jag tänkte köpa, men jag fick inte betala dom för mamma. :p Tror iaf dom kommer passa bra här i lägenheten. Ska sätta upp dom så fort dom är klara.
Kommer bli julfint här. =)

Köpte även födelsedagspresent till Victor + julklapp till Oliver o lite andra smågrejer. Känns som de börjar ordna sig med julklapparna nu, vet vad dom flesta ska få, även om inte allt är köpt än.

Kvällen har jag spenderat på jobbet. Mkt idag oxå, men inte alls som igår. Igår var de ju typ kaos, iaf där jag var. :p Men tiden gick superfort, så de var bara bra. :-D
Idag gick oxå tiden väldigt fort, mkt tack vare Sofie tror jag. :) Går alltid fortare när man får va på samma ställe som nån man kan prata mkt med. :) Dessutom var de ju nått att göra hela tiden.

Nej, nu måste jag skicka ett recept till Elin innan jag glömmer bort de. :p


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0