Julklapp från jobbet

Sitter här o funderar på vad jag ska välja för julklapp från jobbet. Fick ju ett sånt där Delicard i onsdags. Har 2 saker som jag funderar mellan, ett fat eller lax. Haha... inte lätt. :p



Nu måste jag skynda mig, måste duscha o göra mig klar. Sen ska vi iväg en sväng o handla.
Men först ska jag undersöka Novas öga. Hon har verkat irriterad i det sen igår, går runt o blundar me det lite då o då, hon kanske fått nått skräp där.

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Anonym
2008-12-15 @ 21:40:06 URL: http://sofiiie.blogg.se/

jag ska ta fatet! märkte att jag har dåligt me sånna när ja fick främmande på min födelsedag... :P


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0