Paketinslagning

Nu är de bara en kväll/natt kvar att jobba, sen är de "jullov". :p Känns nästan som jullov iaf, är ju ledig en vecka. :)

Igår var mamma här o fixade julgardinerna. De blev jättebra! :) Ser mysigt ut, lite julstämning o så. Gardinerna i sovrummet ser ut som Gandalf nästan, Gandalf-tomtar. :p





Har slagit in julklappar idag igen, de gick lite enklare idag, Nova satt mest o tittade på. Men Gizmo var som vanligt helt tokig i både papper o snöre. Imorgon när jag har mer tid ska jag bära med mig allt till sovrummet tror jag, o sitta där o slå in. Då kan man iaf stänga dörrarna. :)



De verkar förresten som de blir fest på juldan ändå. Jag o Lars skulle ju ha fest, men sen blev de inställt när han bestämde sig för att åka till Finland o ingen av mina kompisar verkade intresserad. Men igår ringde Micaela o nu verkar de som att flera stycken vill.
Så på juldan ska jag ha fest o sen ska vi på Stadshuset. :) De ska bli kul! Lite skillnad kanske, om man jämför med att sitta hemma ensam som jag trodde jag skulle få göra på juldagskvällen. :p


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0