Wallmans salonger

Ikväll har vi firat mamma, som jag skrev om förut.
De var riktigt roligt! Bra julbord o väldigt bra uppträdanden. :)

De var lite svårt att ta kort där, dom blev inte så bra. Men några kan jag ju lägga in iaf. När vi kom dit smet jag iväg o berättade för en av servitriserna att vi var där för att fira mamma. =)
Dom brukar ju berätta vilka som ska firas o så. En av killarna hade hand om gratulationerna. Tror de var mamma o 4 till som dom grattade. Han sa att hon är en pingla o att dom skulle träffas i hans hotellrum efteråt. Haha... väldigt va vi skrattade. ;-)
Alla fick stå upp o sjunga för födelsedagsbarnen. Tror vi var flera hundra där, ingen av jubilarerna hade väl haft så många som sjungit för dom förut. ;-p

        

1. Vi hade köpt blommor till mamma
2. Mamma o lillebror Robin
3. Mormor o Östen :)
4. Brorsan o Veronica
5. Lars (som vanligt måste han göra konstiga miner eller grimaser på kort :p)
6. Stariway to heaven på gitarr
7. Behövs ingen förklaring ;-p
8. En av medlammarna i gruppen
9. Mittenscenen var alldeles bredvid vårt bord :)


Nu måste jag försöka bli trött, ska upp tidigt imorgon. Brorsan kommer o hämtar oss vid 8-tiden, vi ska hjälpa honom o Veronica att flytta. :) Om jag hinner ska jag iväg o äta tacos med jobbarkompisarna kl 16 o sen förhoppningsvis iväg o shoppa nån julklapp. Så morgondagen är fullbokad. :p



                                       ♥ Världens bästa föräldrar ♥

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0