Äntligen

Nu är skrubben klar :) Blev riktigt bra. Har fått ett nytt bord o nån sorts platta med hjul på som man kan ha datorerna på. FIck hjälp av mina föräldrar, tack så mkt! ;-)

Snart är de dags för ännu ett pass på jobbet, har min tredje kväll/natt i rad nu, så börjar bli lite trött. Man sover ju inte precis som förut när man har busungar i lägenheten. :p Men de går ändå rätt så bra. De busade massor när jag kom hem från jobbet imorse, så efter nån timme var de trötta. Sen har de sovit tills jag vaknade.

Jag tror jag måste köpa ny mobil snart, min börjar bli sliten. Iaf batteriet, måste ladda den nästan varje dag nu för tiden. Kan ju iofs bero på att jag använder den oftare nu när jag skickar gratis sms, men ändå. ;-)

Nej, nu är de dags för dusch o middag, annars blir de väl superstressigt som vanligt.

Ha en bra kväll!

/E

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Veronica
2008-02-19 @ 22:01:40 URL: http://draken77.blogg.se

Önskar dig en bra natt på jobbet och hoppas att du sover så gott i morron när du kommer hem utan att vildarna väcker dig :) Hälsa Lars oxå. Kramis

Postat av: anna
2008-02-27 @ 18:47:25 URL: http://anst86.blogg.se/

lite dålig uppdatering här tycker jag ;)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0