Första natten

Nu är första natten med kattungarna avklarad. De blir verkligen inte mkt sömn med två busfrön i lägenheten, men det var ju väntat. :)
Vi gick till jourhemmet vid 21-tiden, o var där kanske 30-40 min. Allt gick bra o de klev frivilligt in i buren för att leka med en råtta som jag lagt där.

När de kommit hem till lägenheten gick de nyfiket omkring flera varv för att inspektera allt. Sen blev de varsitt toabesök (bra att de godkände kattsanden) o sen åt de lite. Efter de var de full fart i ca 4 h! Men vid 2-tiden orkade de inget mer, så då somnade båda två helt utmattade. Då passade vi på att gå o lägga oss för att få lite sömn o fick sova ända till kl 4. Då hoppade båda pipande upp i sängen. När vi pratade med dom började de kurra o sen la dom sig o sov med oss. Sen fick vi sova till 7 o efter de har de varit full rulle. Jag har försökt sova mer, men svårt när dom springer o jagar varann o busar med allt. ;-) Får väl se hur pigg jag kommer va på jobbet inatt :p

Har kommit fram till att de ska få namn efter nått känt par. Så kom gärna med förslag, har fått en del förslag, men vill ha fler :) Jag vill ju fortfarande att killen ska heta Gizmo, men vet isf inte vad tjejen ska heta. Så kanske får hitta på ett annat namn åt honom.

Nu är de lite städning o diskning på schemat, sen kommer mamma för att träffa ulltussarna. Just nu har de somnat i soffan, så de kommer säkert va fulla av bus när hon kommer om nån timme. :)

Ha de!

/E

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: A.
2008-02-06 @ 14:46:18

POSH & BECKS utan tvekan ;) synd att inte ljungberg har fru ;)

Postat av: sofie
2008-02-06 @ 15:07:40 URL: http://sofiiie.blogg.se

ååå va avundsjuk jag är!! jorå, jag o elin och typ halva posten försökte komma på bra namn till ungarna inatt ;) det va jag som kom på bonnie o clyde :) japp vi ses ikväll. jobbar min fjärde kv/natt i rad nu... börjar bli lite sliten.. :/

Postat av: Sara
2008-02-06 @ 17:47:57

Kända par.... Elvis och Pricilla, oslagbart!! Men Sofie's förslag på Bonnie och Clyde är också tufft.. Eller ungarna i familjen Adams.. Pugsley och Wednesday, eller Gomez och Morticia..


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0