I väntans tider

Nu är de inte långt kvar, ikväll ska de ske! Om bara några timmar får vi två nya familjemedlemmar. :-D
När jag vaknade så hade jag fått sms från Malin (jourhems-matte), hon skrev att hon mår bättre nu, så nu kan vi äntligen få hämta hem tussarna!! :-)

Egentligen har jag inte alls tid att sitta här, men måste bara få skriva av mig lite :) Vi har ju skaffat de mesta nu, de vi glömde köpa igår var kam/borste och klotång. Annars har vi nog allt. Fick en påse med leksaker från mamma, så dom kommer de säkert att uppskatta.

Ska fixa massa saker nu inför kvällen, så allt är på plats o så att lägenheten är städad o fin innan vi ska gå o hämta dom.

Skriver mer sen. Men... nu vill ja ha fler förslag på kattnamn! :)

Ha en bra dag!

/E

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: A.
2008-02-05 @ 14:01:40

jag tycker ni ska döpa hanen till SUNE :) det är kung! :)

Postat av: Hasse
2008-02-05 @ 17:45:24

Hej..spännande med blogg :D
men du skriver så långa inlägg haha ;P
spännande kväll ni har framför er..när får vi komma förbi då?

kram brorsan

Postat av: SARA
2008-02-05 @ 20:14:49

Grattis igen!! Vid denna tidpunkt har ni säkert de små tussarna hemmavid... namnföslag...hmmm..Lite blandat men namn på viktiga kvinnor i historien är de 2 första förslagen till tjejen: Suukyi (Aung San), Simone (de Beauvoir), Dizzy eller Dixie. Till killen, Nietzsche, Einstein, Gizmo gillade du ju själv...Diesel om någon av dem kurrar högt...och då passar ju Gazoline till den andra! Eller som !A" sa.. Sune..och Agnes eller Licia...peta lite på dem från mig!!

Postat av: Lagledarn
2008-02-05 @ 22:37:54

Kattnamn hane: Engelbert Humperdink. Kattnamn hona: Brandström. Svårare än så behöver det inte vara :P

Postat av: Eva
2008-02-06 @ 00:15:39

Haha... tack för alla fina namnförslag! :) Vi har iaf kommit fram till att de ska få två namn som hör ihop, t ex ett känt par eller nått. Ni måste hjälpa mig med bra förslag, Lars hade inga bra förslag iaf. Han sa Mich&Pamela, Posh&Becks och Rocco&Puma. Hmm...


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0