Småbarnsförälder

Inte lätt att va småbarnsförälder :P Är så trött nu, så hjärnan hänger inte riktigt med. Men ska skriva några rader iaf. :)
När jag kom hem från jobbet imorse så fick jag ett varmt välkomnande från tussarna. De mötte mig i hallen med svansen upp. Men de var riktigt busiga, så de hade inte så mkt tid att mysa. Viktigare att jaga varandra o råttor, bollar mm. :p
De sprang runt o busade massor, men jag gick o la mig o lyckades somna vid 7.30.

Fick sova så länge som till kl 11! Då vaknade jag av att de bet sönder en blomma som står på golvet vid sängen. Sen var de massa bus, så var lika bra att stiga upp.
Vid 13 var de iaf trötta, så då passade jag oxå på att sova middag. Tog bort ljudet från mobilen o somnade nog samma sek som jag la mig i sängen. :p Sen sov jag till 15, då vaknade jag av tfn. Då ringde Roger från jobbet o undrade varför jag inte svarade på mobilen. Han hade ringt 3 ggr under senaste 2 h, men de visste ju inte jag :p Han sa t.o.m. att han trodde de hade hänt nått, eftersom jag alltid brukar svara... haha... ;-P

Han ville att jag skulle jobba extra, men jag sa nej. Då frågade han om jag ville jobba extra imorgon kväll, sa nej till de oxå. Men på nått konstigt sätt så lyckades han övertala mig att tacka ja. Jag tänkte till slut att de går bra, kattungarna får ju bara va ensamma en timme, mellan att Lars åkt till jobbet o att jag kommer hem. Första dagarna ska man ju inte lämna dom egentligen. Men sen ett tag efteråt vaknade hjärnan. Kom på då att vi ju skulle äta middag med brorsan o Veronica imorgon. Nu har jag dåligt samvete... :( Det försvann helt ur min hjärna, var ju nyvaken när jag svarade i tfn. Förlåt!

Nu måste jag ta en macka eller nått, åt en macka på jobbet imorse, men de är ju 11 h sen nu. Inte konstigt att jag är hungrig :p

Ha de!

/E

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Veronica
2008-02-08 @ 18:32:25 URL: http://draken77.blogg.se

Ingen fara heller, vi kan ta de en annan gång bara. Längtar tills i morron när jag får träffa små tussarna :) Kram på dig


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0