Utan dator

Jag har varit utan dator sen i förrgår. Vi hade elektrikern här då, han skulle fixa eluttag i skrubben, fixa jordat uttag i köket o nått mer tror jag. Så då tömde vi skrubben på saker så att han skulle kunna jobba här.
Idag har vi iaf satt tillbaka Lars dator hit, men inte min. Ska väl försöka fixa de idag eller imorgon. Vi har verkligen haft massor att göra senaste dagarna. Jag har jobbat hur mkt som helst den här veckan, men var ju ledig ons. Då ringde dom o ville att jag skulle jobba extra, men kände att jag inte orkade. :p

Idag är jag ju oxå ledig såklart, men sen har jag 3 kväll/natt pass i rad framför mig. Får se hur de går, blir ju inte så överdrivet mkt sömn med busungar i samma lägenhet. ;-)
Natten som var gick iaf bra, de busade, men jag behövde inte skälla nått på dom. Är ju mest Gizmo som är olydig. De ringde från katthemmet igår för att kolla hur de går med ungarna. Då sa de att till slut kommer han att lära sig, men att man kan få säga till 30-40 ggr i rad samma dag o sen få hålla på så ett tag. Haha... inte lätt att va småbarnsförälder. Hoppas vi inte är alltför dåliga på att uppfostra dom bara, vill ju inte att de ska bli "jobbiga/ouppfostrade" katter sen när de blir vuxna.

Nu måste jag diska, duscha o lite annat. Ska till Sara ikväll för att fira att hon fyllt år.
Ha en trevlig kväll!

/E

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0