Djurplågeri! :(

Fy fan va arg jag blir! Alla som känner mig vet hur mkt jag hatar djurplågeri o när nått djur mår dåligt... ;-(
Läste nyss st.nu o såg att dom hittat en död hund på Alnö. Den har inte dött en naturlig död, för den hittades guppande i havet, i en ihopknuten sopsäck med sänken!!
Den var chipmärkt, så dom kunde spåra ägaren o fick då veta att den 5-åriga hunden försvann i våras. Även om någon dödat hunden innan dom la den i säcken så är de grymt! :(

Stackars ägare o stackars hund!!




Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Lina
2008-07-16 @ 17:49:08

Läste också artikeln och visst blir man förbannad!! Kan inte för mitt liv förstå hur någon kan göra något liknande mot ett djur. Usch usch fy!!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0