En vecka kvar

Nu är de bara en vecka kvar till semester, de ska bli så skönt!
Men jag är ändå glad att jag tog semester den period som jag har, hade inte velat ha semester den här månaden!
Är ju hur lugnt som helst på jobbet! Börjar bli en vana nu att ha rast från ca 21.30-01.30, ibland till 2. Tur att man har många roliga personer att prata med o spela kort med :)

Tänkte egentligen skriva ett inlägg om kryssningen som vi var på i helgen, den var toppen! Hur kul som helst! :) Men skriver om den senare idag...

Just nu sitter jag mest o funderar på om jag ska hålla mig vaken för att ringa en person. Tänkte höra om jag kan få bli lite uppdaterad angående en tråkig grej som hände igår... :(
Fick veta om grejen precis innan jag skulle till jobbet, så hann inte prata så länge när hon ringde. Har tänkt massor på de inatt.

Får se hur jag gör...

Natti!


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: sofie
2008-07-30 @ 17:27:02 URL: http://sofiiie.blogg.se/

Hoppas det ordnat sej med allt. Ring om du har lust att prata! Kram.


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0