Fiskminne

Jag har minne som en fisk! Tror iaf de är dom som har dåligt minne, eller jag kanske minns fel :p
Var till Sidsjön förut för att va lite social mot Cizzi o Bella o ge dom mat o nytt vatten o sånt.
Skulle även hämta gatufest-biljetten, men den glömde jag såklart! Tänkte på de när jag låste upp ytterdörren, men hann bara in i hallen så hade jag förträngt de! Kom på de igen när jag nästan var hemma, så de var bara att vända o åka tillbaka. :-p

Ska snart in till stan för att gå på Gatufesten, tror jag måste lägga biljetten på mina skor, annars blir den väl kvar här hemma. Inte lätt att va senil, men jag är ju iofs gammal som gatan oxå (som wikman skulle sagt). Har ju alltid sagt att de bara går utför när man fyllt 23. ;-) O i mitt fall är de ju ca 100 år sen, så kan ju bero på de.

Hoppas de blir kul ikväll o att de är roligt folk på stan. Skönt att fortfarande ha semester iaf, annars skulle jag jobbat idag. Ska passa på att njuta extra mkt dom här sista dagarna av semestern. :)

Tschüss!

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: mmartinis
2008-07-04 @ 11:04:13 URL: http://mmartinis.blogg.se/

hej. va med och tävla om ett halsband i min blogg :)

Postat av: anna
2008-07-04 @ 14:28:55 URL: http://anst86.blogg.se/

stackars lilla eva som är gammal och senil ;) hoppas då får en trevlig kväll!! hälsa! kram


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0