Förberedelser

Jag ska tydligen på gatufesten ikväll! :) De var inte planerat. Eller jag har ju sagt hela veckan att jag ville gå, men hade ingen att gå med.
Men Carro ska gå o hon lyckades övertala mig att följa med henne på förfest. Sofie sa ju att jag kan gå med henne oxå o hennes kompisar, men då skulle jag nog bara känna mig ivägen. :p Dom som kännt varann i 100 år o är skitbra kompisar, o sen kommer lilla jag. :p
Då är de bättre att jag isf träffar dom i stan o förfestar med Carro. Hon ska på en fest där hon bara känner en person, så då kan vi sitta o känna oss utanför tillsammans. ;-p
Nej, skojar bara. Man får väl försöka lära känna folk. Men lättare på nått sätt när man är två som inte känner nån, än när man är ensam. Ja, ni fattar kanske vad jag menar. Jag är som vanligt dålig på att förklara.

Ska in i duschen nu, o sen är de bara att sminka sig o göra sig klar, blir upphämtad om ca en timme :)
För en halvtimme sen satt jag o kollade tv-tider inför kvällen o nu har jag precis tagit en cider istället. Tänk, de kan ändras fort ibland. Kul att de för en gångs skull ändras till nått positivt!

Ha en bra kväll alla!

Kram

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0