Gatufesten

Igår blev de en sväng på stan. Kom dit ganska sent, hade så mkt att göra på eftermiddagen o orkade inte stressa sen på kvällen. Tog väl typ 2-3 h att göra sig klar, trots att jag bara skulle duscha, sminka mig o byta om. ;-p
Var ju meningen att jag skulle träffa Elin, Sofie o några till i parken, men hann inte dit innan dom gick till stan. :p

Men när vi väl kom till stan träffade vi hur många som helst som man känner, de var superkul!
Hittade dessutom en hel hög med folk från jobbet. En av dom roligaste att träffa var ju självklart Carro, var ju 100 år sen sist. Kan ju inte ses varje dag precis när hon bor i Vietnam.

Ikväll blir de gatufesten igen, vill fortfarande gå fre o lör, men vet inte hur de blir...
Men idag går jag iaf gratis, har fått biljett från föräldrarna som dom vunnit på Volvo eller nått sånt. :p

Nu ska jag ut i det fina vädret, ska till föräldrarna o ge Cizzi o Bella mat. Är kattvakt eftersom dom åkte på semester igår. :)

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0