Grattis mamma!

Idag har mamma namnsdag. :) Vi brukar ju säga att vi inte firar namnsdagar, mer än att säga grattis o kanske fika nått gott om man träffas. Men jag brukar ändå alltid få nån liten present av föräldrarna och från mormor. ;-) Jag har ju namnsdag på julafton o då fyller även mamma år. Så vi brukar börja dagen med att fira henne o de är då jag brukar få min namnsdagspresent också. :p Därför tänkte jag att jag skulle överraska henne idag genom att åka dit o hälsa på. Ska köpa med mig en tårta, eller nått annat gott fika. O kanske lotter, hon älskar lotter, typ triss o sånt. Blommor är ingen idé att köpa, hon har hela trädgården full av fina blommor den här årstiden. :) O ibland brukar hon även ta in en del av dom o sätta i vas. Jag fick en jättefin sån bukett förra lördagen när dom var här på middag. =) Ikväll är de dags för jobb igen. Har två kväll/nätter i rad. Men de är så lugnt på jobbet nu, så de gör inte så mkt. Känns som jag verkligen valde rätt när jag sökte semester, hade varit dumt att ha semester nu när de är dåligt väder o typ hur lugnt som helst på jobbet. :p Nu hoppade lilla Nova upp i min famn, så nu blev de lite svårare att skriva. :p Ha en bra dag alla!

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0