Grillfest

Näst sista dagen på semestern... för den här gången. Är ju ledig 7-25 augusti oxå, så har ju halva semestern kvar. =)
Ska snart en sväng till stan o sen vidare till Sidsjön för att utfodra Cizzibellan.
Igår när jag var där så blev jag så extremt sugen på att ha grillfest! Synd bara att alla är så upptagna, annars hade jag dragit ihop nått ikväll. Skulle varit en rolig avslutning på semestern, men de får bli nån annan gång då.

De går ju även att ha grillfest här på min uteplats, men inte alls samma sak som att ha det hos föräldrarna. Mysigt där ju! :) Pratade nyss med mamma o dom kommer hem om några dagar, så de är iaf uteslutet att ha grillfest där nästa helg. :p

Nu är de dags för medicin o dusch. Ha en bra dag alla!



Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0