Liseberg

Har nyss kommit hem från en filmkväll med brorsan o Veronica, de var kul :) Började med att spela Guitar Hero, de är såå kul!!! Fastän jag är dålig på det. :p Spelar det tyvärr alldeles för sällan. Kanske borde skaffa det, men de finns så mkt annat jag vill ha också, så har nog inte råd.

På den kommande lönen ska jag åka både på kryssning och till Göteborg. Ska bli superkul med båda resorna. :-D Kryssningen är om precis en vecka. Ska åka med 20 st från jobbet, o de ska bli SÅ KUL!!!
De känns skönt att allt äntligen är fixat inför resan, de är ju jag som är ansvarig för den. :p

Göteborgsresan är den 11 augusti, de är så kul att kusin vitamin o Marcus ska med. =)
Vi har äntligen hittat ett bra hotell, till ett bra pris. Det ligger mitt i stan, så man behöver inte ta bilen till centrum eller till Liseberg. :) Liseberg är ju ett måste när vi kommer dit, trots olyckan som hänt där. Jag brukar alltid åka Rainbow när jag är där, men blir ju lite svårt nu. Tur att de inte hände när vi varit där!

Nu gör Gizmo allt för att få min uppmärksamhet, så bäst jag går o underhåller dom ett tag. Annars kommer dom börja riva ner saker :p



Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0