Lugn natt

De har varit väldigt lugnt på jobbet inatt. Skönt att inte alltid behöva stressa, nackdelen är väl att tiden går lite långsammare då. Men jobbar ju med bra folk, så då går de bra ändå :)
De blir mkt båt-prat nu på jobbet, är ju bara några dagar kvar nu! :-D De ska bli så KUL!!!!

Eftersom mamma är förkyld o behövde sova igår, så var jag aldrig dit o hälsade på. Men idag ska jag nog dit en sväng på eftermiddagen. :) Hoppas hon mår bättre bara, o att hon fått tillbaka rösten lite. Igår kunde hon bara viska i telefonen. :p

Nu börjar jag bli trött, är nog dags att natta snart. Brukar ju bli pigg av promenaden hem, men idag hade jag tur o fick skjuts av Elin. De var snällt. =)

Natti (eller va man nu kan säga den här tidpunkten). ;-)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen
2008-07-21 @ 09:37:04 URL: http://designadinblogg.se

Hej!

Ja, visst är det trevligt att kunna känna igen sig lite när någon skriver om ställen man själv varit på..=)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0