Nu är det över

Ja, nu är gatufesten slut. Jag är väl inget jättefan av gf egentligen, men självklart är de ju kul när det händer nått i stan. Tyvärr så kommer ju aldrig nån artist jag vill se, men inte så konstigt. Finns inte många svenska artister som jag tycker är bra, o är ju mest svenska artister som kommer. ;-p De brukar ju bara vara en stor utländsk artist per år.

De var iaf kul igår! Tack Carro för en toppenkväll. :) Var verkligen kul att få umgås med dig en hel kväll, hoppas vi hinner träffas fler ggr innan du sticker tillbaka till Vietnamn.

Tror jag måste på apoteket imorgon o se om dom har nån bättre spray än den jag köpte i Hannover. Tog nässpray imorse för att jag inte kunde sova o inte andas. De hjälpte typ en timme, sen har jag varit helt täppt hela dan. Kunde knappt äta middag, hatar att äta när man inte kan andas. De tar sån tid o man får ta typ minituggor. :p
Ska leta o se om jag kanske har nån gammal pollenmedicin kvar från förra sommaren. De borde ju duga ikväll iaf. :)

Inatt börjar jag jobba igen, slut på semestern... :( Men är ju ledig i augusti oxå, så de ska nog gå bra. Får se om jag kan hålla mig vaken bara, har ju vänt lite på dygnet, börjat leva som normalt folk. :p

Nu kom Gizmo o bar nyckeln till tvättstugan i munnen, trots att de är en stor träbit på den oxå. Han har hämtat den från byrån i sovrummet o nu burit hit den till skrubben. Undrar om han tycker de är dags att jag går ner o fixar de sista i tvättstugan kanske? ;-)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Linda
2008-07-08 @ 23:54:36 URL: http://trehundrasjuttiofem.blogg.se/

Vilket sammanträffande då :) Ska hålla utkik efter dina katter i bloggen. Katter är livet <3


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0