Ostindiefararen Götheborg

Jag måste va världens lataste. Klev upp i ganska vettig tid idag, tänkte gå på stan o fixa lite grejer o passa på att ta en snabbtitt på den där stora båten som kommit, ostindiefararen Götheborg alltså.

Men eftersom jag var alldeles för segstartad så gjorde jag ingen nytta förrän vid 14.30. Och då började jag städa! Fick för mig att jag skulle städa lite innan jag gick till stan, men råkade städa i typ 2 timmar. Fint blev det iaf :p
Sen tog jag en lååång dusch o nu har jag fastnat här igen. ;-)
Men ska väl göra mig klar nu, ska ju till jobbet sen också. Jobb ikväll/natt, sen ledig till mån! :)

Måste kliva upp tidigt imorgon så jag kan vända på dygnet lite. Annars blir de nog väldigt svårt att ta sig till Navet på lördag morgon för vidare värd mot sthlm o vår efterlängtade kryssning. :)
Ska ju iaf spela minigolf med gänget från jobbet kl 14, så blir ju inte så överdrivet många timmars sömn ändå. :p

Tänkte va duktig o lägga in lite bilder från semestern, men självklart så strulade de, så blir inga bilder idag heller.

Nej, nu är de dags att slita sig från skrubben. :)



Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0