Pollen & Gatufesten

Oj, jävlar va långt de förra inlägget blev. Sorry, hoppas nån orkade läsa hela iaf. :p

Sitter o funderar på att gå in till stan en sväng. Måste köpa mer pollenmedicin. Köpte ju en spray i Hannover, men den hjälper ju inte mot ögonen, bara näsan. Började känna av massa pollen samma dag som vi stack på semester, o de blev ju inte direkt bättre när jag kom till Tyskland.
Men var mest snorig, de kliade i näsan o munnen, med ögonen gick de ganska bra. Inte förrän vi skulle hemåt i måndags kände jag av dom. De kliade massor i ögonen o rann från dom, kul då att gå runt o de ser ut som att man är ledsen. :p Men med lite piller blir de nog bättre. ;-)

Ikväll ska jag på gatufesten, vill helst gå tors-lör oxå, men verkar ju inte va nån som ska gå. Om nån vill offra sig som sällskap så är de bara att höra av sig. ;-)




Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0