Samsung-mobil?

Jag vill ha ny mobil! Har ju en samsung nu som jag är rätt så nöjd med, en D-830. Men har haft den 1,5 år nu o verkligen använt den massor! :) De märks på knapparna, vissa börjar nästan bli glappa, inte så kul när man ska skriva sms fort t ex. ;-)

Så här ser min nuvarande mobil ut, fast jag har en röd:




Den som jag vill ha nu är en Samsung U900 Soul, den är snygg! Jag gillar den!! :)
Testade den lite i en affär i Hannover o tror jag ska iväg nån dag till veckan o kolla på den på Mediamarkt. Där får man ju testa mobilerna riktigt, inte som på Onoff, Siba o andra ställen där de bara finns typ plastkopior.
Måste kolla upp priset oxå, har ju absolut inte råd nu innan jag får lön o kanske inte på nästa lön heller. Men i augusti kanske? ;-)

Så här ser den ut iaf:


Bild på Samsung SGH-U900 Soul          Bild på Samsung SGH-U900 Soul

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0