Varför?

Meen... va less jag blir på bloggen ibland. :(
Senaste inlägget försvann, precis innan jag skulle uppdatera. Vet inte riktigt vad jag gjorde. Kunde inte hitta det igen, så blev tvungen att skriva ett nytt.
O ser nu att all text hamnade i en klump, de var inte så jag skrev den...


Nej, nu måste jag gå o försöka få nån ordning på mitt öga. Gör fortfarande ont, men inte lika ont som dom senaste dagarna.
Problemet nu är att de typ rinner från de o kliar, men gör ju ont om man petar på det, så lite svårt att klia då. :p
Har frågat folk o kollat på nätet o sånt, o de verkar ju va en vagel iaf, så försvinner väl snart hoppas jag...

Ha de bra i solen! :)



Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen
2008-07-20 @ 15:24:36 URL: http://designadinblogg.se

Haha.. ja det är många som tror att jag är tjej..=)

Postat av: Linda
2008-07-20 @ 19:28:15 URL: http://trehundrasjuttiofem.blogg.se/

Sv: Jasså, vad kul. Har du någon favoritlåt med Live då? Jag har haft många favvolåtar med dem men just nu gillar jag Run away väldigt mkt. :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0