Varmt! :)

Idag är de varmt igen, var 27 grader i skuggan för ca en halvtimme sen.
Jag har tvättstuga hela eftermiddagen, men man kan ju vara utomhus ändå. Bara jag kommer ihåg att ta mig till tvättstugan när de är dags att lägga i ny tvätt. ;-p
Ska nog sitta på uteplatsen ett tag, dom har ju äntligen skaffat stora parasoller dit, så då kommer ju jag trivas oxå. Gillar inte att sitta mitt i solen när de är så här varmt. :p

Katterna gillar inte värmen, o den här lägenheten är de ju så varmt i! Går ju inte att kyla ner den heller när de är så varmt ute. ;-) Men har iaf takfläkt + en till fläkt igång. O har alla fönster på glänt, men kan bara ha dom till första spärren, annars är de risk att ungarna kryper ut på taket.

Ska gå på stan sen o kolla efter halsband, nagellack o kanske lite kläder. Hoppas jag hittar nånting, skulle ju va kul att ha nått nytt på kryssningen imorgon. :)

Ha de bra i värmen!



Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0