Äntligen igång

Nu börjar det äntligen ljusna angående resan. Var ju mkt strul o så i början, o bara för nån dag sen såg de ut som att de inte skulle bli nått alls. :( Men jag o min medkumpan har äntligen lyckats fixa lite. :-D
Blir mer o mer klartecken, så snart är allt färdigt! Över en månad kvar, men de ska bli kul!
Sitter just nu o bestämmer vem som ska bo med vem... haha... undrar om jag ska va snäll eller inte? ;-p

Precis som i tisdags så fick jag även idag det obligatoriska telefonsamtalet från jobbet. Fattas ju tydligen jämt folk nu för tiden. :)

Sitter nu o funderar på om de ska bli nån utgång i helgen, har inte bestämt mig än. Får se vad som händer. Tänkte säga att jag inte varit ut på länge, men var ju iofs på fest hos Rickard på nationaldagen. De var kul, stor del av kryssningsgänget var samlade :-D

Tog bilder som vanligt o precis som vanligt är jag för lat för att lägga in dom. :p Men nån gång kanske... ;-)

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0