Äntligen semester

Ja, nu kan ju ingen ha missat att jag har semester. Är väl typ de enda jag pratat om hela dan. :p Typ haft nedräkning hela kvällen på jobbet. ;-)
Började min semester med att åka direkt till brorsan o Veronica, tänkte va där en liten stund bara, men blev ca 1,5 h. Mkt trevligt! Veronica var snäll o gav mig en fotlänk, tack så mkt! Ska inviga den så fort som möjligt. :)

Sitter nu o lyssnar på El Nino, den här skivan är rätt så bra faktiskt. Speciellt låten "How can I live" . Mkt bra låt, så ni som vet att ni har samma musiksmak som mig, ni tycker säkert oxå den är bra om ni hör den. :p Låten är rätt så gammal, men ändå bra. Den är med i soundtracket till "Freddy vs Jason". Finns andra bra låtar på de soundtracket oxå.

Idag hämtade jag ut böckerna jag fick i sommarpresent från jobbet. Förstår inte riktigt varför jag fick två exakt likadana böcker, men får väl ge bort den ena. :) Hörde att alla fick två, skumt.

Ska fundera på vad jag kan göra mer med designen på min blogg, den är iaf långtifrån färdig, men tycker iaf den är lite bättre än förut. Måste väl försöka leka lite i photoshop så jag kan få till en bra huvudrubrik, bloggens namn ska ju inte se så där tråkigt ut som de gör just nu iaf. :p

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2008-06-20 @ 09:50:47 URL: http://anst86.blogg.se/

Vad skönt för dig med semester, se till å njut nudå :D Trevlig midsommar!! Kram


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0