Boknings-strul

Idag var de meningen att jag skulle boka kryssningen, men fortfarande en del strul. Fast kan ju inte klaga än. Har ju sagt åt folk att dom har till idag på sig o dagen är ju inte slut än. :p
Trodde inte de skulle va så här mkt strul o jobb för att sammanföra en grupp på typ 20-25 pers. :p Har fått massa frågor om resan oxå, så måste maila min nya "brevkompis" Lillemor o fråga om dom sakerna, innan jag har glömt bort allt. ;-) Bl a om tider, stopp efter vägen o lite annat. Står inte så mkt info på deras hemsida som jag skulle vilja ha.

Ska genast ta o sammanställa min lista med folk oxå, går ju efter två listor. En på facebook o en för övriga som inte har facebook. Så jag kommer säkert röra till de om glömma nån person :p

Efter allt de ska jag städa o diska. Får besök om ca två timmar, så har inte tid att sitta här o skräpa. :p
Ska på bio ikväll med Sirma, Pernilla, Micaela o Mia. Hade fått tag i några gratisbiljetter eftersom jag är med i bio-klubben eller va den heter. :)
Kul med förhandsvisningar, speciellt när de är gratis! ;-) Var inte svårt att bli av med biljetterna heller, ingen tackar ju nej till gratis bio om dom inte är upptagna förstås. Alldeles efter att jag fått tag i dom så ringde både Mia o Pernilla (om andra saker) så passade på att fråga dom om bion.
Önskar att jag hade haft en till biljett så Sara oxå hade kunnat få, men har ju tyvärr inte de. Blev Micaela istället, eftersom vi pratade o hon sa att hon gärna ville följa med. :) Dessutom har hon tagit med mig några ggr när hon haft biljett, så kul att kunna "bjuda" tillbaka nån gång. :p

Före bion blir de kinakäk hos mig, från China Box (inte China boy som min mobil kallar de för). De ska bli gott!

Dags att sätta igång med allt nu, annars blir de väl den vanliga stressen. ;-p

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0