Farväl, hejdå, goodbye!

Jag var nog världens mest segstartade när jag skulle upp i morse. La mig sent o hade bestämt mig för att kliva upp vid 8. Men de gick ju såklart inte, kl blev nog 9 innan jag lyckades släpa mig ur sängen. ;-)

Kom på att jag kanske måste på apoteket, men kan ta de nånstans efter vägen. Snuvig har jag ju varit lite då o då senaste tiden, speciellt på morgonen eftersom jag sover med öppet fönster. Men senaste dagarna har de kliat ganska mkt i ögonen oxå. Kliar även i näsan, halsen o typ runt munnen. Inte supermkt i hals o mun, men ändå så de är irriterande. Gick o inbillade mig själv att jag inte skulle va allergisk mot pollen i år, men hade tydligen fel i år igen. ;-p

Ska slita mig från datorn nu o packa de jag ska ha med mig. Vet fortfarande inte vart resan går, men de ska bara bli kul. :) Vet iaf att de inte blir norrut.
Dags att packa, har Gizmo som assistent. Han kryper in i väskan hela tiden. Han är så charmig, kommer sakna dom den här veckan. Men vet att dom kommer få de bra här hemma. Dom blir nog bara glada över att få bo med kattvakten :)

Ha de bra allihop! Kram

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0