Grillfest

Idag har jag varit på grillfest med grannarna! Den började vid 18 o vid 3 packade i ihop! :) De var 5 tappra själar kvar på slutet, från början var vi typ 30 :p
Riktigt roligt var de, o jag har haft kattungevisning för flera stycken o typ alla blev kära i Gizmo o Nova. Dessutom frågade alla om dom har blandning av raskatt i sig, eftersom dom är så fina. Jag har ju ingen aning, svårt att veta när dom är från ett djurhem. :)
Var gott med grillad kyckling o annat. Supergoda tillbehör oxå! Kul att dom hade samma vin som på festen hos Rickard på nationaldagen :p

Idag har de hänt en grej som jag inte tänker gå in på här, men på ett sätt är de tur att de hände. Har nu pratat med den personen o vi har rett ut missförstånden o imorgon ska vi ha en riktigt bra dag ihop, eller hur då? :) Bara så du vet så är du en av mina bästa vänner o jag är glad att jag lärt känna dig! Kram

Undrar om de är dags att sova snart kanske... Nova ligger o sover på mina ben, så mitt ena ben har somnat nu. :p


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Catrin
2008-06-14 @ 18:01:52 URL: http://soliday.blogg.se/

tydligen hade vi lämnat kvar massor med vin hos Rickard!! mycket illa utav oss :) jag vill ha en allergi fri kisse...


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0