Lön för att surfa

Nu är de helg! Så skönt! :) Skulle ju egentligen ha natten mot imorgon + fre kväll, men slipper de eftersom det är röd dag. :-D Skönt att va hemma o lata sig, o ändå ha betalt. :p

Min kära kusin är lite full just nu. Hon ringde mig flera ggr när jag jobbade. Förlåt Anna, för att jag inte ville svara på dina sex-frågor när jag jobbade. ;-p Antar att de var nått spel du spelade o de lät ju som att du hade väldigt kul iaf. ;-) Tror dock inte du kommer må så bra imorgon, men man vet ju aldrig. Hoppas du inte blir allt för bakis! :p

Nu är de snart midnatt o de är 23 grader ute, härligt! Var nästan 30 i skuggan idag igen o ska tydligen va så hela helgen.

Fattar inte va de är för kines, eller va de är, som köper mig på facebook hela tiden. Envis sak verkar de vara iaf. :) Men är ju kul att nån vill köpa mig, hoppas bara nån jag känner vill köpa tillbaka mig. Stiger ju i värde iaf :p

Nu blev de oroväckande tyst här, småbarnen busade nyss, men nu är de tyst. Precis som med människobarn så kan de ju bero på att dom håller på med nått som dom inte får, så ska väl gå en sväng i lgh o kolla. :-D

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0